Härlig helg!

I Fredags jobbade jag till halv 2 sedan på kvällen drog vi och lånade Pontus föräldrars hus och grillade med några vänner. Mysigt kväll! På Lördagen myste vi hela dagen sedan va det födelsedags för fina Nathalie där hon bjöd på grillat! RIKTIGT lyckad och rolig kväll blev det och sedan en liten utgång sista timman på Butlers! Och igår på Söndagen så kom mamma och familjen och hälsade på. Gav försenad morsdag present och bjöd på lunch (pizza) och klippte även Lucas och sedan åkte jag med och shoppade skolavslutningskläder åt Lucas! Mysig dag helt enkelt! Idag jobbar jag till 2. Har en rast just nu. Sedan ska jag bara mysa i solen med min älskling och våra små råttor! Imorgon kommer Nathalie på fika hos mig! 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0