Lång ledig

Sov ända till halv 11 idag. Skönt! Gick en promenad med hundarna och städat och fixat mig nu! Ska snart klippa en tjej! :) Denna helgen ska bara jag och älskling vara hemma heeeeela helgen! Vetinte när det senast hände! Imorgon kommer min lillasyster Lisa hit som ska sova över. Mysigt! Igår va det tjejkväll med Linn med god mat flera timmar med tjat! Och jag och min sis Louise har bestämt att vi ska åka till London 7 augusti! Så taggad!
 
Så tacksam över att ha dig i mitt liv Linnsan. Du förstår inte hur mycket du betyder för mig. Alla dina kloka ord, alla roliga stunder, alla myskvällar, alla fester och utgångar ihop! Vår vänskap är underbar 😚 Är så taggad på en sommar tillsammans med dig och många fler såklart! ❤
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0