Underbara sol

Jobbade 12 till halv 4 idag bara eftersom vi hade möte! Fick god tårta 😍 Nu har vi precis varit uppe hos Pontus föräldrar en sväng! ❤ Ska hem och mysa och tagga inför jobb imorgon för oss båda fast nästan alla andra är lediga! Jag ska även jobba Fredag också! Sedan blir det bio på kvällen med Marie och Robin och älskling! Ska även fika med Linn på dagen innan :) och imorgon ska jag en sväng hem till Amanda efter jobbet! :) 
På Lördag ska vi hem till mamma och sova över. Pontus och Perra ska fiska och jag och mamma ska grilla och baka! 😚 På Söndag ska vi vidare hem till pappa och hälsa på och äta grillad mat också tror jag! Fullt upp som vanligt! 😄
Fick dessa super fina skor av underbara Helena idag! Så underbart snäll! ❤ 
 
 
Anonym
2016-05-07 @ 18:04:36

Vad heter du på snap goding?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0